Een warme gezellige school

Een spontane schoolsfeer, kleine klasgroepen, toegankelijke en open communicatie, kindvriendelijke klasseninrichting… zijn enkele elementen die het welbevinden van uw kind op school verhogen. Ook uw betrokkenheid vind wij belangrijk. Samen met u bieden we uw kind optimale groeikansen. Ieder trimester bent u als ouder of grootouder welkom op het forum (met toonmomenten en klasvoorstellingen). De verschillende projectweken bieden heel wat kansen tot samenwerking. Dankzij oudercontacten, persoonlijke gesprekken, klasagenda, wekelijkse nieuwsbrief, klasblogs, … blijft u goed op de hoogte van de voortgang en belevenissen van uw kind. Wij willen dat uw kind zich veilig en geborgen voelt op onze school. Een kind dat zich goed voelt, presteert en leert beter. Het is onze wens dat uw kind hier een onvergetelijke tijd beleeft.